lørdag den 10. april 2010

April strik

Så er det vist tid til en opdatering. Jeg har fået en del af pindene siden sidstIMG_2619

Først og fremmest er det hele kongerige blevet færdigt. Det er lavet i blåt Fame Trend og er faktisk rigtig lækkert.

IMG_2616

Min venindes niece har termin…….i torsdags! De ved de får en lille pige så derfor en lille rød trøje, den skal dog lige blokkes før den sendes

IMG_2614

En kollega skal være morfar “MOFFE” for første gang og selvfølgelig skal hans lille barnebarn have en trøje med på vejen, opskriften kan hentes her

IMG_2609

et hurtigt halstørklæde ( en aften) til Hanne Marie hjemmet i Roskilde

IMG_2613

Sidst men ikke mindst, et par sokker til Teenageren, disse er strikket i det sidste Regia Softy Color jeg havde med hjem fra London, godt jeg skal derover til maj igen!!

10 kommentarer:

  1. Hvor erden fin den lille pigetrøje med snoninger og et smukt kongerige:-)

    SvarSlet
  2. Herlighet så mye fint du har strikket. De skjønne babyjakken. Her vil du glede mange. :))

    SvarSlet
  3. det kan da siges at være noget af en produktion du har gang i. flot, flot kongerige og yndige babytröjer.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Der bliver vist strikket forlæns hos dig :-)
    Mange flotte sager, er især pjattet med den lyserøde babyjakke med snoninger

    SvarSlet
  5. Dit kongerige er superflot og babytrøjen med snoninger er altså sød, det er ellers fine ting du har fået strikket...

    SvarSlet
  6. Gid jeg havde en lille pige at strikke den lyserøde snonings cardigan til , den er bare cute :-)
    Du har skiseme været flittig ....

    SvarSlet
  7. Mange tak for jeres søde roser ;o)
    Pigetrøjen med snoninger kan hentes hos garnstudio, og det ganske gratis, jeg har sat linket ind i indlægget.

    SvarSlet
  8. Dit kongerige er super flot, men jeg er også helt vild med dine små trøjer.

    SvarSlet
  9. Sikke en produktion- det er imponerende. Specielt den lille pigetrøje er fantastisk sød. Der kan man se hvor stor forskel farverne gør. Den præsenterer sig slet ikke i musegråt som i opskriften

    SvarSlet
  10. Der er godt nok gang i pindende hos dig. Jeg er vild med den pink farvet baby trøje. Men alt dit strik er flot som sædvanligt
    Merete

    SvarSlet