søndag den 9. april 2017

Her er skønt heroppe i 50'erne {;o)

Som lovet vil jeg nu spamme med en masse strik!
Jeg fik jo det skønneste garnskab som virkelig fik gjort mig opmærksom på hvor meget garn jeg egentlig havde!
Jeg har derfor virkelig kæmpet for at få dette nedbragt og det går egentlig ok






Den lange blå er en Apex, strikket i Tilly Woolcut fra Garnusalg. Den skal lige vaskes og blokkes ud, jeg er spændt på hvordan den bliver.
Herefter en Cherry fra Poetry er også blevet færdig. Strikket i cottonwool igen fra Garnudsalg. Den bliver god!
En lille Liliana strikket i Tusindfryds engleuld (til gavekassen) og sidst er det dråbesjalet fra Louise Harden. Det er virkelig lækkert, men en lidt underlig facon - ligner faktisk en retsidet trekant, men lækkert er det.

Og så har jeg endelig fået strikket noget af det moskusgarn jeg har haft liggende i jeg ved snart ikke hvor mange år.....

88 g luksus! Det var en lille smule hårdt da jeg var færdig, men efter en vask og blokning er det blevet super lækkert, jeg håber dog ikke jeg skal bruge det før om mange måneder!



6 kommentarer:

  1. Hold da op, du har fået meget færdigt.. eller også er der bare gået for lang tid siden jeg så dig sidst :D

    SvarSlet
  2. Hold op, hvor har du været flittig! Maaaange masker ... Vi ses lige om snart til flere masker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange masker - det bliver sskkøønntt!! (;O)

      Slet
  3. Superflotte ting der er gledet af pindene. Har selv 3fed á 50g moskus liggende der bare venter på rette projekt. Hvor kan jeg finde opskriften på sjalet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - du kan finde opskriften her - http://www.ravelry.com/patterns/library/winter-is-coming-shawl - den er rigtig sjov at strikke (;o) - glæder mig til at se din udgave.

      Slet