søndag den 14. marts 2010

Forårs strik

NU er det altså forår, gider ikke mere sne og kulde nu! Og faktisk har det været en dejlig solskinsdag i dag, teenageren og jeg har været ude og geocache for første gang iår, så er det altså forår!

Den strikkede computer taske gjorde lykke…oktober 002

den første jeg strikkede til Dorte’s lille pige var blevet for lille, så  hun bedte sødt om en lidt større, og den er her

oktober 001

Sidst men absolut ikke mindst, så er sjalet til teenageren blevet færdigt! Det er blevet superflot, og hun har selv bedt om at det skulle være lyseblåt!!

oktober 005

Den er strikket i Arwetta og er bare superlækker!

7 kommentarer:

  1. Dejligt at tasken til computeren kunne bruges. Sjalet er bare super flot. Vi har også være ude og geo-cache idag.
    Merete

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukt sjal i en helt forrygende farve :-)

    SvarSlet
  3. Utrolig smukt sjal og dejlig glad farve. Godt den nye pc taske passede.

    SvarSlet
  4. Utrolig flot sjal, rigtig fin farve. Det var da godt at computertasken passsede.

    SvarSlet
  5. Jeg er imponeret over det flotte blå sjal i hulstrik. Jeg har taget tilløb flere gange med hulstrik, men jeg kan ikke holde rede på mønstret. Tænk at kunne strikke så stort.

    SvarSlet
  6. Mange tak for jeres roser! Jeg strikkede sjalet til mig selv i rå-hvidt og teenageren var grøn af misundelse, så der måtte et på pindene til hende også. Mønstret er på 10 forskellige diagrammer, men er absolut ikke svært.

    SvarSlet
  7. Vilken vacker sjal, sån tid du måste lagt på den.
    Så fin!
    Tack för komentaren om min halv vante, de är så skoj.
    Må väl
    Eva

    SvarSlet