søndag den 25. april 2010

Hættetrøje og Mini

Jeg har endnu en kollega der fik en lille dreng (deres 3.!!) og jeg lavede en lille  Mini til ham

IMG_2621

Bente var gået i stå med Hættetrøjen fra Rasmilla og jeg har lovet at strikke den for hende. Rasmilla’s opskrifter er rigtig gode, dog er jeg ikke god til det skrevne mønster, jeg vil meget hellere have et diagram, så det lavede jeg først og er nu i gang med det sidste ærme og mangler så kun hætten

IMG_2626

Vi har købt årskort/mimrekort til Tivoli, vi elsker at komme i haven og er sikker på at vi vil bruge den meget mere med et årskort. Vi spiste frokost derinde i Valhal (dog skal vi ikke derind igen, halvkold og kedelig mad) og selvom teenageren er blevet 16 år, er hun altså ikke for gammel til at lave børnetegningerne!!!

IMG_2624

1 kommentar:

  1. Sød mini trøje. Godt Bente kan hente hjælp hos dig. Har selv opskriften, men der er andre snoningsbluser jeg hellere vil lave, nok pga. mønster"forvirringen". Jeg er også glad for at tegne "børne"tegninger :-)

    SvarSlet