torsdag den 9. marts 2017

Dråbesjal og Cherry

Dråbesjalet fra Louise Harden er mit tog strik
Det bliver rigtig fint - der er en enkelt vrang maske mellem dråberne, denne maske slippes når der lukkes af og giver derved plads til hver enkelt dråbe - det varer nu lidt inden de får lov til at løbe {;o)

Babytøj til Hende den skønne's veninde
Trøjen mangler knapper og den lille vest mangler kun halskanten {;o) 

På Cherry er jeg igang med den nederste ribkant, og så mangler der kun halskanten - jeg er meget spændt på hvordan den bliver 



6 kommentarer:

  1. Din cherry ser meget spændende ud. Fine ting til baby'en. Det tror jeg enhver mor kan bruge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak glæder mig også til den er færdig {;o)

      Slet
  2. Den ser lovende i hvert fald lovende ud :-) Åh det dråbesjal, det er jo så smukt - også i den flotte grå :-) Babystrik er ren hygge, ikke? Dejligt at have nogle små at strikke til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. {;o) Jeg ved præcis hvad du mener {;o) Ja dråbesjalet bliver rigtig flot og jeg glæder mig til at slippe masken {;o)

      Slet
  3. sikke noget sludder jeg fik skrevet, men tror du ved, at jeg mener ´den ser lovende ud´;-) din Cherry

    SvarSlet
  4. Dejligt med nogle forskellige projekter! Sjalet er super flot, og den der Cherry ser godt nok dejlig ud. Babytøj er altid hyggeligt.....

    SvarSlet