søndag den 23. november 2014

Julekugler og str. 47!

Jeg er blevet færdig med sokkerne i str 47, det tog kun en uge! Jeg er forbavset!!

2014-11-22 20.59.14

Nu mangler bare at Den skønnes kæreste får dem og vi finder ud af om de passer :)

Jeg er også blevet færdig med Cecilia til min kollega, hun har været på rejse og kommer først retur imorgen, er så spændt på om den passer hende!

Flot er den og jeg er meget tilfreds!

2014-11-18 22.04.09

Jeg har lavet en masse julekugler med strik i (selvfølgelig), de skal hænge på min troldegren og det bliver meget julet!

2014-11-23 17.20.47

Lige nu har jeg fuld gang i min KnapNok, den har godt nok været igang meget længe og nu får den en ordentlig tur i Trofastbåden! (her befinder man sig når man KUN strikker på det samme projekt!)

Ellers har jeg et par sjove bestillinger liggende, en poncho til min kollegas datter. Den “gamle” er i cashmere og hun har desværre fået vasket den lidt forkert. Jeg har tænkt at den skal strikkes i Drops Baby Alpaca Silk (og der er jo 25% rabat resten af året!)

2014-09-18 09.06.39

Vores kok på arbejdet, har denne gamle trøje hun har købt engang i USA, men nu er den ved at være helt slidt op, så hun har spurgt om jeg ville strikke en der ligner

2014-10-17 10.37.17 

Og det skulle vel nok kunne lade sig gøre? Tænker her at bruge Drops garn, både puddel og alpaca (igen 25% rabat!)

5 kommentarer:

  1. Er du da helt tosset! Ikke nok med at du strikker str. SYV-OG-FYRRE på bare en uge, du er da også gået helt amok i nye og gamle projekter!
    Det er vildt imponerende, så hurtigt det går.
    (Sådan en poncho i alpaka-silk? MUMS! Tør du lade hende vaske den selv?)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også noget overrasket selv, mig der bare ikke gider sokker??

    SvarSlet
  3. Du har da lavet mange fine ting.Hvor køber du dine julekugler???

    SvarSlet
  4. Julekuglerne er købt i Panduro
    http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/95-Sasoner-andre-traditioner/9510-Jul/951020-Juletraskugler/1/030250-Juletraskugler-6cm-6-stk-klar

    SvarSlet