mandag den 13. september 2010

Skyggestrik

Yes, yes, yes…….efter at have ledt højt og lavt efter bogen Skyggestrik af Vivian Høxbro har jeg fået den!!!!

1109

Jeg fik hjælp af en sød pige på Webstrik, som desværre ikke kunne få fat i den, jeg er skrevet op hos forskellige antikvar forretninger, skrev til forlaget og endte med at skrive til Vivian Høxbro. Hun kunne dog ikke hjælpe da bogen er fuldstændig udsolgt fra forlaget. MEN MEN MEN, i sidste uge fik jeg en mail fra Vivian om at Paradisets Bamser i Slangerup lå inde med nogle eksemplarer!

Tænk at hun havde husket på mig!!! Og nu har jeg bogen!!!!!!!!!!!!!!!!

Heldige mig ;o)

2 kommentarer:

  1. Det var godt, tillykke med det. Fin service, må man sige. :-)

    SvarSlet
  2. Det var jo fantastiskt! Bara at sätte sig ned og hygge med sådan en skat.

    SvarSlet