lørdag den 11. september 2010

September strik

så er det tid til en update igen….

1109 004

en Baby Surprise Jacket er blevet færdig, den voldte lidt problemer, men heldigvis kunne Pia hjælpe og den blev færdig – Tak Pia!

1109 008

et par fingerløse vanter til den kuldskære Teenager – de er strikket i Mirasol alpakka og er fantastisk blødt og lækkert

1109 005

Pretty as a peacook er blevet færdigt – det er til min far’s hustru der bliver 70 til november (jeg er forholdsvis sikker på at hun ikke læser min blog ;o) )

Det er strikket i Arwetta og jeg er meget tilfreds. Jeg søgte efter blokkewire og blev anbefalet at købe svejsetråd i Bauhaus – 34,95 pr tråd de er 1 m lange

Nu er der kun 14 dage til vi skal til strikkefestival! Det bliver SÅ godt og jeg glæder mig som et lille barn!!

8 kommentarer:

  1. Så fine plagg du har laget. Det Mirasolgarnet er helt fantastisk.

    SvarSlet
  2. Sikke flotte ting du har fået lavet..

    SvarSlet
  3. Hvor mange ngl. arwetta brugte du til din peacock? Som iøvrigt er rigtig flot i den farve. Godt der er hjælp at hente når tingene volder "os" problemer.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde ord!

    Pia; jeg har brugt 6 nøgle og en sjat på pind 3½ - farven er bare rigtig flot og Gurli er lys, så det bliver rigtig flot til hende

    SvarSlet
  5. Hej Lona.

    Super, så må jeg kigge i gemmerne og se, for trænger altså til at lave endnu et, som jeg forhåbentlig kan få lov til at beholde :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Min mor synes dine pulsvarmere er fantastisk flotte. Er det en opskrift du vil dele? :)

    SvarSlet
  8. Hej Inadesign,
    det kan du tro, den er ganske gratis og du kan finde den i dette indlæg
    http://nuukastrik.blogspot.dk/2010/05/2-frdig-projekter.html
    Venligst,
    Lona

    SvarSlet