onsdag den 24. juni 2009

Strik in og Stafet!

Tak til Lene Sophie for et dejligt og rigtig hyggeligt strik-in i sommerhuset i Melby

IMG_2224

Line viser Bente hvordan man strikker strømper nedefra og op. Ved dette bord sad også Pia, Anne, Lise og Merethe

Merethe startede op på et Revontuli shawl og inden vi vidste af det var en stafet sat i gang. Line, Lise og jeg (nej, det var ikke en betingelse at ens navn skulle starte med L ;o))) besluttede at starte på sjalet søndag aften! Jeg er i skrivenede stund på pind 99. Jeg strikker mit i Venezia fra LangYarns.

sjal 001

2 kommentarer:

  1. Ja. Jeg er blevet helt skrap til at starte med tåen, efter Lines anvisning.....
    Du er sørme kommet langt med sjalet, det bliver super fint.

    Kram Fra Bente

    SvarSlet
  2. Vi andre må få det vist næste gang vi mødes. Det med at starte med tåen på en strømpe.
    Merete

    PS. Jeg glæder mig til at se jeres sjaler

    SvarSlet