søndag den 28. juni 2009

Pigetrøje og StafetSjal

Stafetsjalet blev færdig og er nu blokket og fotograferet. Det er Teenageren der agere model (hun fik iøvrigt et gennemsnit på 10,4 i hendes afgangsprøver!!)IMG_2235

Jeg havde ikke nok garn, men fik afsluttet med noget ensfarvet istedet for. Jeg syntes faktisk at det blev meget sødt.

Til Lene-Sophie’s strik-in startede jeg på denne pigetrøjeIMG_2238

Den er nu færdig og klar til aflevering. Jeg har også en bestilling på en hue og halstørklæde – py ha i denne varme ;o)

5 kommentarer:

  1. Fine ting. Og tillykke med datterens fine resoultat:)

    SvarSlet
  2. Det blev da et flot sjal Lona.
    Tillykke med det, også med datteren.

    SvarSlet
  3. Hvor er dit sjal blevet flot og meget anderledes end vores andres.
    Trøjen er også superfin.
    Merete

    SvarSlet
  4. Rigtig smukt sjal :-)) og et stort tillykke til datteren med det fine resultat :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med hendes fine resultat, håber det bringer hende ind, hvor hon vil.
    Sjalen var virkelig flot, og jeg er enig i, at det er lidt varmt i disse dage, specielt for at strikke.

    SvarSlet