lørdag den 12. januar 2008

Syg....øv......



Så ligger både min mand og jeg syge.....faktisk så syg at jeg ikke kunne/have lyst til at strikke igår...det er heldigvis overstået igen.



Siden sidst er jeg blevet færdig med fingervanterne til Lone. De passede fint og hun blev glad for dem.


Så er jeg gået igang med en Sarah Lund look-a-like sweater. Jeg har fundet et grundmønster og har så selv lavet et mønsterdiagram der ligner meget godt, syntes jeg selv.


Nu er det sådan at jeg ikke kan strikke med flere farver, og derfor brodere jeg mønsteret på bagefter. Det tager en del tid, men det færdige resultat bliver bare super flot.






Så har jeg endelig efter 14 dages lang, lang ventetid fået min Great American Aran Afghan bog, og jeg kan næsten ikke vente til at komme igang!!







Endelig har vores hyggehund tigget og bedt om at få hans billede med også så det kommer her....


1 kommentar:

  1. Mange fine ting du har gang i.. Med hensyn til garn til GAAA har jeg brugt Karisma fra garnstudio, mange har brugt Kauni eller brugsens strømpegarn dobbelt.

    SvarSlet