tirsdag den 1. januar 2008

GODT NYTÅR!





Et stort ønske om et godt strikke nytår til jer alle!

Og så var det måske lige tid til at kigge på hvad jeg har liggende af ufærdige arbejder pt.



Allerførst er jeg ved at strikke vanter til min kollega Lone, det går langsomt fremad, disse bliver strikket på pind nr 2, men har heldigvis mønster










Hernæst et sjal til min dejlige veninde Bente, dette har jeg været igang med siden august....ikke så godt, jeg mangler 2 lange mønster border der skal være i siden af sjalet















Her er trøjen til Annemarie, nu mangler der kun montering og så skal der strikkes en kant rundt, den bliver rigtig flot og rigtig lækker








Så har jeg fået en bestilling på en Sarah Lund trøje. Jeg har fundet et grundmønster og jeg vil så lave mit eget mønster som gerne skulle ligne sådan nogenlunde.










Derudover har min skønne datter Nana også bedt om en trøje, det er nærmest første gang hun gør dette og selvfølgelig skal hun da have den!

den skal strikkes i Drops Ice farve 02 (råhvid)
Og sidst men ikke mindst har min far, som er ivrig lystfisker, bedt om en halsedisse!
Så der skulle være lidt at gå i gang med!
Lona

Ingen kommentarer:

Send en kommentar