lørdag den 19. april 2014

Påske

Vi har ikke de vilde planer i påsken og der har derfor heldigvis også været tid til at få rørt strikkepindene

Min efterhånden store “plage” Marimekko begynder at nærme sig slutningen

2014-04-19 19.37.55 

Jeg mangler kun 2 hele rækker og så noget hals/ærme noget også er den endelig færdig, det har/er en sej kamp, men nu er det ved at være!

Jeg har derfor ikke fået strikket så meget på min høstjakke (men det varer jo også lidt inden der skal høstes!)

2014-04-19 19.38.35

Men så er jeg også startet op på et sjal – det en KAL, men jeg nåede ikke at være med da den startede

2014-04-19 19.39.04

Det er ikke rigtig nemt at se på billedet, så her er et billede at det forhåbentlige færdige resultat

Me and you

(Lånt af Ravelry)

Og så lige et billede af hende den skønne

2014-04-07 17.21.35

7 kommentarer:

  1. Marimekko bliver sådan et projekt, du virkelig sætter pris på, når det er færdigt - du er der næsten :-)

    Skønt portræt af din datter :-) God påske :-)

    SvarSlet
  2. Den bliver altså meget flot, din marimekko! Godt kæmpet. Sjalet er vildt flot med snoningerne ovenpå mønster-bunden. God påske!

    SvarSlet
  3. Hvor er det skønt at du snart er færdig med Marimekko. Jeg overvejer at strikke en selv.
    Jeg er også spændt på at se din høstjakke IRL
    God påske

    SvarSlet
  4. Ha ha, Marimekko har du sukket lidt over. Godt, den snart er færdig :-)

    SvarSlet
  5. Du skal nok få den færdig snart, du er der næsten.
    Sjalet ser enormt spændende ud. Er ikke så god til at få meldt mig KAL' s hvilket godt kan ærge mig når jeg ser slut resultatet.

    SvarSlet
  6. Ak ja - Marimekkoen har jeg også liggende og kan ikke tage mig sammen til at strikke den færdig selvom jeg ikke mangler meget,
    Godt gået :-D

    SvarSlet
  7. Hep hep, Lona. Vi glæder os til at se dig i Marimekko om ikke så længe ;-)
    Jeg synes den skønne ligner sin mor 😀

    SvarSlet