tirsdag den 31. december 2013

Årets sidste indlæg

Så er 2013 ved at være slut – det gør heller ikke noget, det har på mange måder været et turbulent år! Dog har der heldigvis også været rigtig mange dejlige, sjove og hyggelige stunder!

Jeg har fået færdigjort et par projekter mere

32 

Et par pulsvarmere mere til massøren på mit arbejde, de første jeg lavede var for bredde til hende, så jeg håber disse passer lidt bedre. De er strikket i Geilsk uld/bomuld (har jeg nævnt at jeg er vild med det garn??)

Jeg har været med i en KAL på Ravelry og har endelig fået det vasket og blogget, det er blevet rigtig flot, jeg er meget tilfreds

33

For længe siden lavede jeg en Maluka i det blødeste baby-alpaca fra Bente B.

34

Det er bare næsten for blødt til at blive blogget, men jeg prøver lidt forsigtigt

Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår og måske ses vi derude i strikkeland!

untitled

3 kommentarer:

  1. Også rigtig godt nytår til dig.
    Flotte ting du har lavet :o)

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår! Flotte sjaler og pulsvarmere. Glæder mig til at se, hvad du finder på i 2014!

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår til dig også, søde Lona. Jeg glæder mig til mange timers dejligt samvær i 2014.
    Er vild med dine lægvarmere, fnis. Var han selv tilfreds?

    SvarSlet