søndag den 26. august 2012

Sylvi!

JA, jeg er endelig gået igang med Sylvi igen, jeg er næsten færdig med ryggen

september strik 006

jeg er gået ned på pind 6½ og er ganske tilfreds!

Jeg hækler stadigvæk på mit tæppe – suk – syntes godt nok det tager llllaaannngg tid, må “tvinge” mig til at tage lidt hver dag (bliver næsten overholdt)

september strik 005

Med Bones på computeren går det lidt nemmere (;o)

Jeg har strikket 2 par pulsvarmere og en halsedisse, det skal ind til Reden

22 24 og 25 

Det hele er strikket i mælkefibergarn og er bare så lækkert og blødt!

Jeg har strikket endnu et sjal fra Rosemary Hill -  er ret vild med hendes design. Jeg har købt hendes nyeste samling af sjalsopskrifter, 7 small shawls Year 3, den første opskrift kommer sidst i august. Du kan følge hendes gruppe på Ravelry, der er bare totalt hype omkring frigivelsen af opskrifter fra hende

23

Her er det modellen Taygete som sidder på teenageren, det er strikket i grøn og lilla Højlandsuld fra garnudsalg.dk, syntes selv det er blevet rigtig flot og lækkert!

2 kommentarer:

  1. Jeg har også haft gang i sylvi,men har også måtte trævle op,den blev jo kæmpestor,pt ligger den stille,håber din lykkedes denne gang-fed farve du laver den i

    SvarSlet
  2. Vi ser også Bones. Hele familien er totalt bidt, så vi ser ca to afsnit pr aften.

    SvarSlet