søndag den 25. marts 2012

Halvfems!

Ja, jeg har lige haft fødselsdag og er nu halvvejs mod de 90!

Jeg er i den grad blevet begavet, hyggelig morgenmad og gaver med min dejlige familie

Og mange uldne gaver fra strikkeveninder

Fra min ældste veninde – vi har kendt hinanden siden vi var 5 år!

IMG_1115

Garn til at hækle dette tæppe fra Garnstudio

Fra en veninde som jeg også træner sammen med

IMG_1116

Garn til at strikke et halstørklæderør

og ikke mindst fra Strikketøserne

IMG_1106

Garn til at strikke dette tæppe, wirer, metal knit pro, knit pro hæklenål, firkantede strømpepinde og Påskeæg!

Jeg er kommet et godt stykke med Panel Debat fra Geilsk, den er ret skæg at strikke, op og ned, frem og tilbage (;o)

IMG_1111

Min “møbius” poncho er også kommet et godt stykke

IMG_1117

Nu mangler jeg så bare lidt mere sort garn for at komme videre

God søndag aften til jer alle (;o)

11 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med de halve halvfems. Og med de gode garngaver, det bliver skønt for dig at få alt det garn sat på pinde. Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Du er blevet godt begavet :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med fødselsdagen. Sikke mange gaver du har fået. Den ponchoe ser spændende ud

    SvarSlet
  4. Tillykke :-)
    Super flotte og dejlige gaver du har fået .

    SvarSlet
  5. Hjerteligt tillykke med fødselsdagen. Dejlige gaver du har fået - der er til mange timers hygge!!!

    SvarSlet
  6. Tak skal I have, jeg syntes slet ikke at døgnet har timer nok!

    SvarSlet
  7. Til Lykke Til Lykke.

    Jeg arbejder iøvrigt hårdt på at bytte onsdage med Antons far, så jeg snart kan komme i godt strikkeselskab igen!!

    kh
    Charlotte

    SvarSlet
  8. Tak Charlotte, JA det må du arbejde på, så du kan komme igang med Granit! (;o)

    SvarSlet
  9. Sikke mange dejlige gaver-- tillykke med de ½ x 90 år- det må være dejligt med så mange veninder- det er jo et helt garnlager du har fået. Mit wingspan er strikket på p nr 4 og er blevet utroligt lækkert og blødt efter det er blevet vasket i hårshampoo og balsam.

    SvarSlet