søndag den 11. december 2011

3. søndag i advent

og jeg har åbnet den 3. gave fra Anne – Strikketøserne

IMG_0959

en flot sjalsnål fra KnitPro – Tak Anne (;o)

Jeg har strikket en Alfred fra Wilfert, den er til en kollega’s dreng

IMG_0955

Garn: Rasmillas Ynglingsgarn, 162 g, pinde 4½

Opskrift: Alfred fra Wilfert

Nu vil jeg også indføre faktabokse – jeg tror jeg kan huske alt, men det kan jeg altså ikke!!

Jeg har også lavet halsedissen klar til min far – en julegave, men jeg ved han ikke læser denne blog (;o)

IMG_0958

Garn: Canada, 75 g, pinde 4½

Opskrift; én jeg engang fandt på nettet

 

Og så har jeg fået denne skønne pakke fra Helle, som var med i min lille pakkeleg her på bloggen.

En skøn strikket ugle, 2 nøgler multifarvet Arwetta og en sød lille nissepige – Tak Helle (;o)

IMG_0956

4 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne ting du har fået både fra Anne og Helle. Drenge trøjen er skøn

    SvarSlet
  2. lækker trøje og sikke en lækker gave at få :-)

    SvarSlet
  3. Ja, gaver er altid dejligt!!

    SvarSlet
  4. Ih den ugle har jeg også haft kig på den, den er så sød :) Og sikke produktiv..med trøje og alt!

    SvarSlet