fredag den 21. januar 2011

En brun sag

Jeg har strikket denne trøje til en sød massør

IMG_0432 IMG_0431

Den er supersød og passede Majken helt perfekt ;o)

Jeg er også blevet færdig med vesten

IMG_0400

Den skulle dog lige “falde” lidt ned og ikke fylde så meget (specielt foran!) og nu er den altså bare super lækker og skøn at have på!

Ellers er jeg ved at færdiggøre mine ufo’er, har dog kun 2 liggende (en vest mere til mig selv og et par pulsvarmere) og så kom der en hue og et halstørklæde på listen igår – skal bare være færdig til d. 27 januar til en 18-års fødselsdag!!

Jeg er ved at gøre klar til at få garn fra Bente B til at kunne påbegynde min Sylvi og jeg glæder mig big time!!!

4 kommentarer:

  1. Superfint det du har strikket. Det må da være flott å få en jakke som passer så godt. :))

    SvarSlet
  2. Hvor er den brune trøje dog flot. Hvor er opskriften fra?
    God weekend

    SvarSlet
  3. Den brune trøje er meget flot og klædelig. Hvor er opskriften fra?

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer, trøjen er herfra.......
    http://www.hjertegarn.com/data/images/folder%2087/98784-side-9-copy.jpg

    SvarSlet