søndag den 24. oktober 2010

Efterårsferie

Et par dage i denne uge og de 2 første i næste uge er årets efterårsferie

Jeg har været på besøg hos Bente Borgstrøm…….hold nu op en masse skøn fibre og uld. Jeg kom til at bestille lidt, bare lidt…….og det første er nu klar

IMG_2976

50% mælkefiber og 50% merino, det er rigtig skønt og farven er jo endnu flottere i virkeligheden

Jeg har også fået strikket lidt, et par vanter uden fingerspidser til Teenagerens veninde Rie, de er strikket i strømpegarn i en sød lilla farve

2010 Rie vanter

En halsedisse til min vinterfrysende mor

2010 Mor halsedisse

Jeg har gang i 2 sjaler, en hæklet elefant og et par pulsvarmere i neverknot – muligvis til mig selv!

3 kommentarer:

  1. Koselige gaver du har strikket. Det blir kjøligerer for hver dag så de kommer godt med. :))

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine varme sager du har fået strikket :-)

    SvarSlet
  3. Et besøg hos Bente, det er altid godt. Hun har mange lækre ting og salger. Flotte vanter
    God ferie

    SvarSlet