søndag den 13. juni 2010

WWKIP i Helsinge

I år har jeg været til WWKIP i Uldgalleriet i Helsinge, det var rigtig hyggeligt. Gitte holder også strik-cafe engang i mellem, og må da også prøves

Jeg har også fået både startet nye projekter op og afsluttet en del

2 halstørklæder og et sjal, begge til HanneMarie hjemmet

IMG_2694

 IMG_2709

En halsedisse til min far som har fødselsdag d. 17 juni og som elsker at fiske og hader at fryse om halsen!

IMG_2697

Og så er jeg gået i gang med en Oversize Bolero fra Rasmilla. Den bliver strikket i Rasmilla’s ynglingsgarn i farven Brombær (billede følger når den er færdig), det er bare SÅ lækkert det garn! Det er absolut ikke sidste gang jeg strikker af det.

1 kommentar:

  1. Tak for igår. Sikke mange ting du har strikket. Der er godt nok fart over pindene?
    Merete

    SvarSlet