søndag den 16. maj 2010

2 færdig projekter

så har jeg fået afsluttet 2 projekter mere,

et par pulsvarmere. Jeg fandt opskriften her, jeg har lavet en smule om i opskriften, da min hånd er noget større end Eva’s, men en dejlig opskrift og flot mønster. Dette bliver ikke det sidste par!

IMG_2639

så har jeg lavet denne færdig til mig selv, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg syntes om den…..den får lige lov til at ligge lidt….

IMG_2642

Og så er hættetrøjen lige ved at være færdig, mangler kun få cm på hætten.

På torsdag skal jeg til London!!!!!! Sammen med Bente og det bliver fuldstændig fantastisk

Se billede i fuld størrelse

Vi skal besøge I Knit og Loop…..selvfølgelig! Vi skal se Grease og Thriller – Vi glæder os helt vildt!!!

Vi skal sammen med en “gammel” kollega Helle og hendes datter Matilde. 5 dage hvor der er dømt musical-garn-markeder-shopping-grin-mad-snak-shoppe-Primark-måske lidt søvn!

6 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine pulsvarmer. Trøjen kunne jeg godt tænke mig at se live, kan du ikke tag den med på tirsdag?
    I må have en rigtig god tur til London, I er nogen heldige tøser. Næste gang så vil jeg med!
    Merete

    SvarSlet
  2. Flotte pulsvarmere. Trøjen er også fin, håber du kommer til at bruge den. Rigtig god tur til London.

    SvarSlet
  3. Hej
    Så snällt att du visar mej pulsvärmarna, blir så glad =)
    Roligt att du tycker om dom.
    Tack och ha de gott
    Eva

    SvarSlet
  4. Flotte pulsvarmere og trøje, og jeg vil med næste gang, i tager til London. Jeg kom kun til I knit, og så brokkede manden sig ovenikøbet over at skulle besøge EN garnbutik, EN stofbutik og EN boghandel. Hvis han fortsætter på den måde, tager jeg altså afsted med andre håndarbejdsinteresserede. Men rigtig god tur til jer.

    SvarSlet
  5. Hej Lona,
    Jeg er vild med pulsvarmerne. Hvor mange masker slog du op til at starte med? Og hvilket garn har du brugt?
    Anne :-)

    SvarSlet
  6. Tak til jer alle!
    Vi havde en fantastisk tur!! Det kan varmt anbefales, vi havde 25-28 grader og solen bragede fra en skyfri himmel!!!
    Anne, jeg har strikket dem i Merino Silk fra Hjertegarn og jeg startede med at slå 50 masker op, strikkede ribben og tog uderligere 10 masker ud efter ribben.
    Lona

    SvarSlet