tirsdag den 29. december 2009

Kalenderhalsduk og teenager hue

så blev min kaenderhalsduk færdig!!! D. 28 dec, kun 4 dage “for sent”, jeg har haft den på idag og den er bare rigtig lækker….måske lige en anelse for lang?

IMG_2522

Teenageren står model og hun havde i øvrigt ønsket sig en hue! Den blev strikket i Natur Uld på pind 8, så den blev færdig på en aften. Der var lige nøjagtig nok i et nøgle!!!

IMG_2523

Nu skal der et par pulsvarmere på pindene. De bliver lavet i en sart grøn Arwetta.

8 kommentarer:

  1. Flotte ting - min kalender gik lidt i stå - men skal nok blive færdig...
    godt Nytår til dig!

    SvarSlet
  2. Sjalet ser stilig ut. Dumt du føler det er litt langt....
    Luen kledde datteren din fint. :-))

    SvarSlet
  3. Lavendel; Den er rigtig sjov at strikke, du bliver helt sikkert glad for den! Rigtig godt nytår til dig og din familie.
    Snakkemunn; Tak, jeg er lige ved at tro at teenageren overtager kalenderen, hun syntes bestemt ikke at det var for langt!! Godt nytår til dig og din familie også!

    SvarSlet
  4. Det er blevet fint- dit kalendertørklæde. Huen er lige som de unge vil have den og den ser varm og god ud.

    SvarSlet
  5. Hvor er dit kalendertørklæde flot. Skøn farve, jeg er ikke færdig med mit endnu. Men mon ikke det lykkes enten idag eller imorgen.
    Merete

    PS. Godt nytår

    SvarSlet
  6. Fantastisk kalendertørklæde og dejligt stort!

    SvarSlet
  7. Flot kalendertørklæde. Mit eget kom aldrig så langt. Er nu pillet op og starter nok igen på et senere tidspunkt. Godt nytår.

    SvarSlet
  8. Og jeg har gemt mönstret, så må vi se om jeg kommer i gang. Jeg synes at det er flot.
    Godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet