mandag den 27. oktober 2008

TAGGET - mig?

Ja, jeg er blevet tagget af Lene Sophie til at skrive om særheder.....MINE særheder? og 6 stk af dem?
Tja, tænk at skulle kigge indad og finde 6 særheder :o)
1. Jeg ælsker at strikke og jo det er med Æ og gerne stort. Jeg kunne strikke i søvne hvis det skulle være.
2. Jeg (og min mand) holder månedsdag HVER måned. Hver d. 19 har vi månedsdag og her d. 19 oktober havde vi såmænd 207 mdr's dag.
3. Jeg er meget royal. Faktisk har jeg en royal væg på mit arbejde (må ikke derhjemme!). Jeg har da også strikket til Mary da hun ventede Christian og fik et fint takkebrev.
4. Geocaching........hvis I ikke har prøvet det, så er det da bare at komme i gang!
5. Tasker.....jeg kan ikke få nok, i øjeblikket er jeg helt vild med Oliliy og i blå selvfølgelig!
6. Mobiltelefoner - de er fantastiske! Når der kommer noget nyt og spændende....så er jeg der! Jeg har nu en Iphone og den har jeg faktisk haft rekord-længe......7 MDR!

Når jeg nu sådan kigger indad efter særheder...popper de bare op....TAK Lene Sophie!
Jeg kunne da godt tænke mig at høre Lise og Dorthe om deres særheder?

1 kommentar:

  1. pkt 4
    GEOCACHING

    har du så også gemt nogle "skatte"
    Hvilke har du fundet

    SvarSlet