torsdag den 3. juli 2008

SuperKarla d. 2, GAAA og baby



Så kom Super Karla d. 2 af mine næsten uundværlige Addi Lace pinde, dem er jeg godt nok blevet glade for.









Og så blev GAAA nummer 16 færdig og nummer 17 er påbegyndt.......







Også røg der også lige en lille drengebabytrøje forbi Addi lace og jeg!!!

Jeg er begyndt at kigge efter noget lækkert garn til mit påfuglesjal, som jeg næsten ikke kan vente med at komme i gang med. Derudover indløb der 2 høflige bestillinger på et par babytrøjer mere, en lille pige og en lille dreng!

2 kommentarer:

  1. Din Super Karla er blevet rigtig flot, jeg må vist også snart slå op til hende i ensfarvet.

    SvarSlet
  2. Hey,
    ja det kan du roligt gøre! det er ikke den sidste jeg strikker i ensfarvet!
    Ses på Cafe Felix,
    Lona

    SvarSlet