mandag den 21. september 2009

Sensommerens første fingervanter

Teenageren har konstant kolde fingre, så jeg har lavet et par vanter uden fingerspidser til hende. De er strikket af mælkefibergarn. Jeg syntes dog at det er blødere inden det bliver strikket, men flotte er de.køkken 009

Til strik-in igår fik jeg alt dette dejlige garn

køkken 010

Jeg er blevet medlem af Kreativsiden og her igennem skal jeg strikke til Hanne Marie hjemmet i Roskilde. Der skal strikkes huer, halstørklæder, pulsvarmere og sjaler. Jeg er lige nu startet på en halsedisse

Jeg bliver også lige nød til at sætte dette skønne billede ind af hyggehunden. Han sidder lige og ser Station2 med Teenageren.

køkken 014

6 kommentarer:

  1. Sikke en skøn hund du har Lona.
    Merete

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne fingervanter!

    SvarSlet
  3. Jeg har også mälkefibergarn, og har også märket at det bliver temmelig anderledes, när man strikker det op.

    SvarSlet
  4. Sikken skøn speciel hund , han har da vist masser af personlighed .... og hyggehund er handa vist :-))

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg er vild med dine fingervanter. Har du en opskrift eller et tip til hvordan man gør?

    SvarSlet